Alegi "Monstrul" pe care vrei sa il invoci cand vei invata Jutsul de invocare.
Pentru a invoca un monstru de level 5 trebuie ma intai sa il invoci in level 1 (500 Chakra), apoi in level 2 (1000 Chakra), level 3 (2000 Chakra), level 4 (7500 Chakra), level 5 (12000 Chakra)
Setari: Level 1 | Level 2 | Level 3 | Level 4 | Level 5
Nume: Caine
Viata: 100 | 250 | 500 | 1000 | 5000 | 10000
Chakra: 100 | 250 | 500 | 1000 | 5000 | 10000
Energie: 100 | 250 | 500 | 1000 | 5000 | 10000
Abilitati:
-Viteza mare de alergare
-Miros ascutit
Jutsuri:
-Muscatura canina (damage=level*20)
____________________
Nume: Pisica
Viata: 100 | 250 | 500 | 1000 | 5000 | 10000
Chakra: 100 | 250 | 500 | 1000 | 5000 | 10000
Energie: 100 | 250 | 500 | 1000 | 5000 | 10000
Abilitati:
-Viteza mare de alergare
-Mers silentios
Jutsuri:
-Zgarietura felinei (damage=level*20)
____________________
Nume: Broasca
Viata: 100 | 250 | 500 | 1000 | 5000 | 10000
Chakra: 100 | 250 | 500 | 1000 | 5000 | 10000
Energie: 100 | 250 | 500 | 1000 | 5000 | 10000
Abilitati:
-Saltul broastei (sarituri foarte inalte, in functie de level)
Jutsuri:
-Scuipare acida (damage=level*20)
____________________
Nume: Sarpe
Viata: 100 | 250 | 500 | 1000 | 5000 | 10000
Chakra: 100 | 250 | 500 | 1000 | 5000 | 10000
Energie: 100 | 250 | 500 | 1000 | 5000 | 10000
Abilitati:
-Mersul subteran (merge pe sub pamant cu o viteza mare)
-Invizibilitatea padurii (se face aproape invizibil in zone de padure)
Jutsuri:
-Incolacirea reptilei (damage=level*20; deasemenea inamicul prins este imobilizat)
____________________
Nume: Dragon
Viata: 100 | 250 | 500 | 1000 | 5000 | 10000
Chakra: 100 | 250 | 500 | 1000 | 5000 | 10000
Energie: 100 | 250 | 500 | 1000 | 5000 | 10000
Abilitati:
-Zborul Medieval (zboara cu o viteza mare)
Jutsuri:
-Focul Medieval (damage=level*20)
-Coada de foc (damage=level*20)
____________________
Nume: Zombi
Viata: 100 | 250 | 500 | 1000 | 5000 | 10000
Chakra: 100 | 250 | 500 | 1000 | 5000 | 10000
Energie: 100 | 250 | 500 | 1000 | 5000 | 10000
Abilitati:
-Reincarnare (cand este taiat se reface imediat)
Jutsuri:
-Aruncarea oaselor (damage=level*20) (scoate din corpul lui oase pe care le arunca cu o acuratete perfecta; are un nr infinit de oase)
____________________
Nume: Omida
Viata: 100 | 250 | 500 | 1000 | 5000 | 10000
Chakra: 100 | 250 | 500 | 1000 | 5000 | 10000
Energie: 100 | 250 | 500 | 1000 | 5000 | 10000
Abilitati:
-Mersul subteran
Jutsuri:
-Scuipare acida (damage=level*20)
____________________
Nume: Rechin
Viata: 100 | 250 | 500 | 1000 | 5000 | 10000
Chakra: 100 | 250 | 500 | 1000 | 5000 | 10000
Energie: 100 | 250 | 500 | 1000 | 5000 | 10000
Abilitati:
-Invincibilitatea acvatica (in apa este invincibil)
-Inotarea bestiei (inoata cu o viteza foarte mare;)
Jutsuri:
-Muscatura celor 20 de dinti (damage=level*20)
____________________
Nume: Vultur
Viata: 100 | 250 | 500 | 1000 | 5000 | 10000
Chakra: 100 | 250 | 500 | 1000 | 5000 | 10000
Energie: 100 | 250 | 500 | 1000 | 5000 | 10000
Abilitati:
-Zborul pradatorului (zboara cu o viteza mare)
Jutsuri:
-20 Muscaturi (damage=level*20)
____________________
Nume: Leu
Viata: 100 | 250 | 500 | 1000 | 5000 | 10000
Chakra: 100 | 250 | 500 | 1000 | 5000 | 10000
Energie: 100 | 250 | 500 | 1000 | 5000 | 10000
Abilitati:
-Alergarea felinei (alearga cu o viteza mare)
Jutsuri:
-Muscatura regelui (damage=level*20)
____________________
Nume: Cameleon
Viata: 100 | 250 | 500 | 1000 | 5000 | 10000
Chakra: 100 | 250 | 500 | 1000 | 5000 | 10000
Energie: 100 | 250 | 500 | 1000 | 5000 | 10000
Abilitati:
-Vizibilitate 0 (se face aproape invizibil; singurele modalitati de a fi vazut sunt: Sharingan level 2, Byakugan + jutsuri speciale de vedereeeee)
Jutsuri:
-Scuipare acida (damage=level*20)